ALLES WAT JE MOET WETEN OVER DIABLO IV: SEASON OF THE MALIGNANT | FEATURE
Features / Maandag - 17 Jul 2023     A+ | a-

De poorten van de hel staan ​​op het punt weer open te barsten nu Diablo IV seizoen 1 op ons neerdaalt. Het is tijd om je messen te slijpen, je duistere krachten te kanaliseren en de sensatie van het doden van demonen te omarmen, want het nieuwe seizoen brengt nieuwe avonturen en nieuwe krachten die iedereen onder de knie moet krijgen. Bereid je voor op een duivels leuke tijd terwijl we ingaan op alles wat je moet weten over Diablo IV seizoen 1!

Er ontstaat een enorme dreiging

Er beweegt iets griezeligs, dat de essentie van de wezens van Sanctuary verstoort en chaos veroorzaakt in het hele land. Corruptie begint zich te verspreiden, aangezien kwaadaardige monsters vrij door het land zwerven en willekeurig onschuldige zielen neerslaan. Temidden van deze onrust resoneert één naam met schuld: Lilith. Werk samen met een nieuw personage, Cormond, een voormalige priester van de Cathedral of Light die de zoektocht is begonnen om de bron van deze kwaadaardige monsters te vinden, om deze afschuwelijke gevaarlijke monsters te verslaan, die door het land dwalen terwijl ze op zoek zijn naar hun nieuwe prooi .

Vecht tegen de plaag en verzamel nieuwe items

Bereid je met het eerste seizoen voor Diablo IV voor op een avontuur door het met littekens bedekte landschap van Sanctuary. Overal zullen dit seizoen nieuwe kerkers en kwaadaardige tunnels verschijnen vol corruptie en monsters die zich altijd in de schaduw verschuilen. Er schuilt een verwrongen kracht in deze monsters, omdat hun hart een krachtig hulpmiddel is dat kan worden gebruikt. Er zijn vier verschillende kwaadaardige harten die kunnen worden uitgerust, elk met hun unieke kracht, bonus en kleur. Deze kunnen in ringen en amuletten worden gestoken, maar kies verstandig, aangezien er slechts drie tegelijk kunnen worden gebruikt.

Laat je woede los op de nieuwe wereldbaas

Om voor eens en voor altijd een einde te maken aan de corruptie, moet je de nieuwste wereldbaas van Sanctuary, Varshan the Consumed verslaan, die zich ophoudt in de diepten van de Malignant Tunnels. Nieuwe gameplay-opties zullen je helpen in deze strijd, met zes nieuwe unieke items en zeven nieuwe legendarische aspecten om te ontdekken, welke je nieuwe mogelijkheden bieden om unieke builds te creëren die de sterke punten van elk personage weten te versterken.

Omarm de kwaadaardige stijl

De seizoenen in de game introduceren een nieuw en boeiend pad voor personageaanpassing en in-game voortgang, terwijl je de uitdagingen van end-game-content aangaat. Doorkruis meerdere nieuwe hoofdstukken en ontgrendel ongelooflijke beloningen via een lonend objective-systeem. Verdien gunsten door elk hoofdstuk te voltooien en je Battle Pass-voortgang voort te stuwen. Je kunt gunsten vergaren door regelmatig te spelen of ervoor kiezen om niveaus over te slaan, terwijl je tegelijkertijd de beloningen plukt die bij elke Battle Pass-laag horen.

Een nieuw personage starten betekent niet helemaal opnieuw beginnen, zo draag ​​je je zuurverdiende roem, verworven door exploratie en de voordelen van de Altars van Lilith, over naar een nieuw personage. Als je eenmaal een mount hebt ontgrendeld, is deze direct beschikbaar voor je nieuwe personage. Aan het einde van elk seizoen worden alle personages gemigreerd naar het Eeuwige Rijk, waardoor je permanent toegang hebt tot je dappere helden.

Vecht in je eigen tempo

De Battle Pass biedt een gratis tier, zodat iedereen zijn spelersvoortgang kan versnellen met seizoensboosts. Voor degenen die op zoek zijn naar nog grotere beloningen, onthult de betaalde exclusieve Battle Pass cosmetische items die de essentie van de kwaadaardige monsters belichamen. Bereid je voor op een verraderlijke reis, versierd met boeiende nieuwe bepantsering, het hanteren van krachtige wapens en het rijden op majestueuze mounts, allemaal geïnspireerd door de duistere krachten die op de loer liggen.

Bereid je voor, dappere krijger, want kwaadaardige monsters liggen op de loer in de diepten van Sanctuary. Verzamel je bondgenoten en waag je in het hart van de duisternis. Het lot van Sanctuary rust op jouw schouders, en alleen door jouw niet-aflatende vastberadenheid kunnen de rijken worden bevrijd uit de greep van corruptie.

Kwaadaardige monsters wachten op je in Sanctuary.

Diablo IV seizoen 1 is vanaf 20 juli live op Xbox One, Xbox Series X | S, PlayStation 4, PlayStation 5 en PC.